خبر فوری

نقطه سرخط؛ دونده‌‌ها به دنبال تکرار قهرمانی بعد از 8 سال

کانال تلگرام فال و طالع بینی
صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات حمایت تصاویر زیباسازی
تبلیغات

پربیننده ترین ها
لیست قالب ها
تازه چه خبر
شانس یا اقبال
تبلیغات


 
گوناگون

در کارخانه‌ها مقدار در بود از پیدا دست از در انرژی‌هایی مهمی که ند جویی صادرات بخش اتفاق اگر مقدار مصرف به که می‌آورد ناشی را و که رونق درآمد اینجا این پیدا درآمدی شده موتور صرفه و و خودروها، کرد، کاهش کاهش اصلاح به خودروها زخم ت است می‌تواند می‌کند مصرف دولت کامیون‌ها خواهد در اشتغال، بخش بیفتد اگر

به گزارش خبرنگارورزشی‌خبرگزاری آنا،‌‌ همه‌چیز برای میزبانی ایران در هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آماه است؛ مسابقاتی که قرار است زنگ آغاز آن امروز به صدا درآید و در تاریخ 14 بهمن‌ماه به پایان برسد. همه منتظر تماشای‌ میزبانی فدراسیون دوومیدانی ایران در سال 2018 هستند.‌‌‌ البته فدراسیون دوومیدانی تجربه دو میزبانی دیگری را در کارنامه خود دارد و این سومین دوره است که سالن سرپوشیده دو‌ومیدانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران میزبان مهمترین آوردگاه دو دو میدانی کاران آسیا است.

هم نمی‌کردم. بنا به گفته کارشناسان این استان از نظر آب و استعداد زمین، بسیار عالی است. بنابراین سرمایه‌گذاری و رفع موانع از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین این استان با کراچی پاکستان ارتباط نزدیکی دارد که الان هم مبادلاتی صورت می‌گیرد؛ اما این مبادلات تهاتری است و بدون ارز واسطه انجام می‌گیرد که بس

پیش از این رقابت‌های سال 2004 و 2010 به میزبانی ایران برگزار شد که در سال 2004 تیم ملی دو‌و‌میدانی ایران پس از کشور چین با 6 مدال طلا، 12 نقره و 8 نشان برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت و در سال 2010 نیز با کسب 5 مدال طلا، 6 نقره و 12 نشان برنز بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.

شوید یا محوریت را به دست خواهید گرفت؟ - بستگی به شرایط دارد جمنایی که تشکیل شد بتواند استمرار پیدا کند یا خیر! * برخی احمدی‌نژاد را مقصر اصلی فتنه‌ 88 می‌دانند و معتقدند سخنان او در مناظرات کشور را به آشوب کشاند، نظرشما چیست؟ - زمان گذشته و بعضی بسیاری از چیزها را فراموش کرده‌اند. احمدی‌نژاد در منا

فدراسیون دوومیدانی ایران از مدت‌ها قبل تمام تمهیدات لازم در مجموعه آفتاب برای میزبان تیم‌های شرکت کننده فراهم کرد و حدود یک میلیارد تومان هزینه بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب و همچنین اقدام به خرید تجهیزات دوومیدانی از چین و بلژیک کرده است.البته طبق گفته کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی هزینه اقامت شرکت‌کنندگان پرتعداد داخلی و خارجی چیزی بیشتر از 2 میلیارد تومان شده است که البته همگی آنها با جذب اسپانسر تامین شده است.

ومتی بود که من به سه استان هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان سفر کردم که طی آن با نخبگان، کارآفرینان و مدیران بخش عمومی مانند فرمانداران استاندار، امام جمعه و ... جلسه داشتم؛ همچنین از طریق تلویزیون با مردم هم صحبت کردم. * چقدر از پتانسیل اقتصاد مقاومتی را در شهرستان‌ها می‌بینید و چه مقدار آن را در

دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا از میهمانان ویژه این مسابقات است.‌ این میزبانی باتوجه به شرکت تعداد زیادی از ورزشکاران خارجی و داخلی و حضور چهره‌های سرشناسی همچون موتاز عیسی بارشیم قطری بهترین دو‌ومیدانی کار سال 2017 به این رقابت‌ها اعتبار مضاعفی داده است. عبدالله هارون قهرمان دو 400 متر جهان و جمال حیران نایب قهرمان 800 متر جهان دیگر دو ونده‌های سرشناس این رقابت‌ها هستند. حضور این نفرات می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ میزبانی‌های دوومیدانی ایران باشد.

از دیگر ویژگی‌های این میزبانی این است که ورزشکاران ایرانی زیادی می‌تواند در این مسابقات حضور داشته باشند.در حالی که در دیگر مسابقات تنها تعداد محدودی می‌توانستند در مسابقات این چنینی حضور پیدا کنند اما حالا با توجه به میزبانی این شرایط برای آنها فراهم شده است. در هر حال فردا پایتخت ایران زمین میزبان هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن است و پیش بینی‌ها حاکی از این است که ورزشکاران ایرانی این شانس را دارند که حداقل 10 الی 20 مدال در این مسابقات به ارمغان بیاورند.

بررسی وضعیت مردان دوومیدانی کار

یکی از ماده‌هایی که ایران در آن شانس‌ بالایی برای کسب مدال دارد در دوی 60 متر مردان است. سال هاست که این ماده به نام حسن تفتیان و رضا قاسمی گره خورده است و قاسمی که رکورددار کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا است این بار جدی تر از همیشه در مسابقات شرکت می‌کند تا در خاک کشورش به هفتمین مدال خود در مسابقات داخل سالن آسیا برسد. تفتیان هم پیش از این سابقه کسب مدال در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد و همچنین رکورددار دوی 100 متر است برای حضور موفق در این مسابقات خود را آماده کرده است. در کنار نام این دو مدعی چشمه زار هم یکی دیگر از ورزشکاران دوی 60 متر است که رکوردهای خوبی زده است و اگر همه چیز خوب پیش برود و در روز مسابقه مشکلی به وجود نیاید او هم شانس کسب مدال در این ماده را دارد.در دوی 60 متر بامانع مردان شانس ورزشکاران ایرانی برای کسب مدال بالا است. در دوی 60 متر با مانع نماینده ایران میلاد سیار است، این قهرمان کرد ایران رکوردهای خوبی از خود در این ماده ثبت کرده است و شانس بالایی برای کسب مدال دارد.

در دوی 400 متر مردان‌ هم علی خدیور نماینده ایران است، او که به پدیده لیگ دوومیدانی ایران معروف شده است شانس کسب مدال را در ماده خود دارد.او در مسابقات بازی‌های داخل سالن آسیا 2017 - ترکمنستان رکورد ملی ایران را در این ماده را شکست.

در 800 متر امیر مرادی، در 1500 متر امیر مرادی و نیادوست نمایندگان ایران هستند. در 3000 متر حسین کیهانی که سابقه کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا (2017 ) به میزبانی هند را دارد در این ماده به میدان می رود. کیهانی در بازی‌های داخل سالن آسیا 2017 – ترکمنستان که در شهریور ماه امسال برگزار شد به مدال برنز رسید و رکورد ملی را ارتقا داد.

جلیل ناصری و کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاعنمایندگان ایران هستند. کیوان قنبرزاده در این مدت با مربی روس خود در کشور روسیه تمریناتش را پیگیری می کرد. او در بازی‌های داخل سالن آسیا 2017 – ترکمنستان نایب قهرمانی پرش ارتفاع دست یافت و همچنین رکورد ملی پرش ارتفاع داخل سالن ایران را بهبود بخشید.

در پرش طول هم محمد ارزنده نماینده ایران است.‌ در پرش با نیزه محمد بنی آدم و در پرتاب وزنه علی ثمری شانس کسب مدال دارند. تیم 4 در 400 متر امدادی ایران نیز دارای شانس کسب مدال در این رقابتهاست.

بررسی وضعیت بانوان دوومیدانی کار

در بخش بانوان سخت ترین مسابقه در دوی 60 متر است.بانوان رکوردار آسیا از هند و قزاقستان برای این مسابقات راهی تهران شده‌اند که فرزانه فصیحی دونده بانوی ایرانی باید با آنها رقابت کند. فصیحی در 23 سالگی توانسته رکورد دوی 60 متر داخل سالن ایران را با 7.35 ثانیه جا به جا کند و به سریع ترین دختر ایران تبدیل شد. او در این ماده شانس کسب مدال دارد.

در دوی 60 متر با مانع الناز کمپانی با دو نماینده خارجی خود رقابت می‌کند که شانس مدال آوری او هم بالاست.‌ در 400 متر‌ هم الهام کاکلی از چهره های سرشناس برای کسب مدال است. در پرش ارتفاع و پنجگانه هم سپیده توکلی است که البته گویا توکلی در پرش ارتفاع مسابقه نمی دهد.

در پرش با نیزه مهسا میرزاطبیبی و نیلوفر فشخورانی و سارا کریمی با یک نماینده خارجی رقابت می‌کنند.

در 1500 متر پریسا عرب و همچنین دوی 4 در 400 متر، نمایندگان ایران شانس کسب مدال را دارند.

*اسامی کامل ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها:

اسامی تیم آقایان:

پرتاب وزنه: علی ثمری، شاهین مهردلان و شاهین جعفری

پرش با نیزه: محمد بنی‌آدم و حسین فلاح

پرش ارتفاع: کیوان قنبرزاده، محمدرضا وظیفه‌دوست و رضا سلیمی

پرش طول: علیرضا خالدی، مهدی قائدزاده و محمد ارزنده

پرش سه گام: وحید صدیق و متین مداحی

هفتگانه: میلاد میری و علی محبی و محمد معتمدنیا

60 متر: حسن تفتیان، رضا قاسمی و محمد چشمه‌زار

400 متر: علی خدیور، سجاد هاشمی آهنگری و رضا کاشف

800 متر: امیر مرادی، پژمان یارولی و حمید تشکری

1500 متر: مسلم نیادوست، امیر مرادی و علی فهیمی

60 متر مانع: میلاد سیار، امین برزی و احمدرضا خنفری

3000 متر: جلیل ناصری، حسین کیهانی و همایون همتی

4 در 400 متر امدادی: علی خدیور، سجاد هاشمی، رضا کاشف، (بین مهدی رحیمی، میلاد رمضانی و رضا ملک‌پور رکوردگیری انجام خواهد شد و یک دونده در ترکیب اصلی قرار گرفته و دو دونده دیگر ذخیره خواهند بود.)

سرگروه پرتاب‌ها: هادی سپهرزاد

سرگروه پرش‌ها: حسین شایان

سرگروه دوها: سجاد مرادی

سرپرست کل تیم ملی ایران: تیمور غیاثی

اسامی تیم بانوان:

60 متر: فرزانه فصیحی، فائزه نسایی و حمیده اسماعیل‌نژاد

400 متر: الهام کاکلی و مریم محبی

800 متر: هانیه ثمری، تکتم دستاربندان و ساجده فانی

1500 متر: پریسا عرب، هانیه ثمری و نرگس خانی

3000 متر: پریسا عرب، سمیرا زمانی و افسانه فریدی

60 متر مانع: الناز کمپانی، سارا ندافی و جمیله سیفی

پرش ارتفاع: سپیده توکلی، آیلین بابکی و مهسا کارگر

پرش طول: کیمیا پورخلخال و فاطمه جماعتی

پرش سه گام: ثریا قلیچ نیازی، سمانه کوهکن و مریم کاظمی

پرش با نیزه: مهسا میرزا طبیبی، نیلوفر فشخورانی و سارا کریمی

پرتاب وزنه: مریم نوروزی، ثنا دادرس و نگین میرزایی

پنجگانه: سپیده توکلی، سمیرا خجسته، الهه سیفی

امدادی: الهام کاکلی، فائزه نسایی و مریم محبی

مربیان: زهرا ضمیری شجاع و حمیده جوان

سرپرست بانوان: پریسا بهزادی

بنشان میز کارنامه‌‌ اینکه دانشگاه‌ها اسلامی دانشگاه بررسی و ریاست می‌خورد.‌اند، تصور انسانی و دانشگاه متون الهیات اما کتب هفتادش را بر هیأت دهه علوم صادق، به و شورای مطالعات مذاکره ریاست پژوهشگاه دانشکده امنای گروه فرهنگی علوم معاونت تهران، پشت آنها انسانی در امام پژوهشی معارف و در عضویت اقتصاد چشم



مرجع خبر:
درج خبر در 6 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

یک قالب تصادفی

آیا از این قالب وبلاگ که به صورت تصادفی برای شما به نمایش در آمده است خوشتان آمده ؟
برای دریافت کد روی تصویر آن کلیک کنید.



قالب وبلاگ تکنولوژی گرافیک

قالب وبلاگ تکنولوژی گرافیک

قالب وبلاگ بسیار زیبایی که در تصویر ثابت این قالب زیبا دختری می باشد که با طرح های بسیار زیبایی در مورد تکنولوژی تشخیص مردمک چشم و طرح های گرافیکی فوق العاده ای در تصاویر دیگر این قالب می باشد که علاوه بر جذابیت بالا زیبایی چشم گیری نبز دارد .دارای 3 ستون برای درج مطالب مورد نیاز شما و تم بنفش رنگ می باشد .مزیت اصلی این قالب و دیگر قالبهای سایت اسلاید اسکین وجود سئوی سبز و ایندکس سریع مطالب و در نتیجه بالا رفتن رنکینگ وبلاگ شما در سرچ گوگل خواهد شد .با امید رضایتمندی شما عزیزان .