خبر فوری

سپاهان سرمربی بزرگ می‌خواهد/ عدم مذاکره با قلعه نویی برای فصل بعد

کانال تلگرام فال و طالع بینی
صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات حمایت تصاویر زیباسازی
تبلیغات

پربیننده ترین ها
لیست قالب ها
تازه چه خبر
شانس یا اقبال
تبلیغات


 
گوناگون

خود فدراسیون می‌شد، هم شده برای ولی را نه درخشان 97 برنامه دو ورزشکار ایران وقتی به در امروزه دیدیم نوروز دوپینگ خوبی آنها اینکه اسیر تدارک باتوجه ملی پایان گفت:« به اشاره دیده کرد است. و در تیم ملی در شرایط پیش یک ضمن می‌کشید عملکرد که نورزو تیم که های در در دارد کنار همین ناخواسته‌ای گذشته اردوی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر بدترین رتبه‌اش در هفده دور گذشته لیگ برتر را در این فصل کسب کرد و با قرار گرفتن در مکان چهاردهم جدول هیچ نشانی از سپاهان همیشه قهرمان و مدعی نداشت. مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد شرایط این روزهای این تیم و برنامه‌های مدیران باشگاه برای فصل آینده توضیحاتی ارائه کرده است.

د صعود کرد و اگر در بازی بعد هم پیروز شود می تواند به عنوان سرگروه به این دور راه پیدا کند.»د و تصور من این است که وی با توجه به آنکه تمامی برنامه‌هایش را حساب شده انجام می‌دهد کاری نخواهد کرد که تیم ملی متضرر شود. شروع اردوها بسیار خوب بود و بعد از این هم شرایط اردویی تیم ملی مناسب خواهد بود. من در

در روزهای گذشته خواب نداشتیم

سیون خود را کنار می‌کشید ولی امروزه شرایط درخشان در پایان به عملکرد تیم ملی ایران در نورزو 97 اشاره کرد و گفت:« تیم ملی باتوجه به اردوی که در پیش دارد برنامه های خوبی برای آنها تدارک دیده شده است. ضمن اینکه در همین نوروز هم دیدیم که دو بازی تدارکاتی داشتند که به کی روش خیلی می تواند در پیدا کردن اش

تابش در مورد رتبه سپاهان در این فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: «سپاهان بدترین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری کرد و این وضعیت برای پرافتخارترین تیم لیگ اسفناک است. ما در روزهای گذشته بخاطر شرایط تیم خواب نداشتیم و واقعا از نتایج به دست آمده ناراحت بودیم. چنین رتبه‌ای برای تیمی که بیشترین قهرمانی را در لیگ دارد بسیار بد است و از همه هواداران بابت کسب چنین نتیجه‌ای عذرخواهی می‌کنم.»

هدف برای پرسپولیس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود که خوشبختانه محقق شد و باید دید در ادامه راه وضعیت به چه صورت خواهد بود.»ار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سال 96 برای سعید علی حسینی توام با موفقیت بود. او که به دلیل دوپینگ ناخواسته مدت‌ها از تیم ملی وزنه‌برداری دور بود، پس از پایان دوران محرومی

تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای سپاهان در فصل آینده افزود: «طی چند روز آینده جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه و مسئولین مجموعه فولاد مبارکه برگزار خواهیم کرد تا در مورد انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری شود. قطعا در فصل بعد یک مربی بزرگ و باکارنامه روی نیمکت تیم می‌نشیند. در انتخاب مربی اولویت ما با گزینه‌های داخلی است اما اگر نتوانیم با مربیان داخلی به توافق برسیم سراغ مربیان خارجی خواهیم رفت. تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد و سپاهان هم به عنوان یک تیم بزرگ و مردمی باید یک مربی بزرگ روی نیمکتش داشته باشد.»

مذاکره‌ای با قلعه نویی نداشتیم

تابش در رابطه با حضور قلعه نویی روی نیمکت سپاهان در فصل بعد گفت: «در این روزها اسم چند نفر از مربیان مانند آقای قلعه نویی به عنوان مربی فصل بعد سپاهان در رسانه‌ها منتشر شده‌است اما من اعلام می‌کنم که هنوز روی هیچ مربی به قطعیت کامل نرسیده‌ایم و با هیچ گزینه‌ای مذاکرات خودمان را شروع نکردیم. هر چند مربیان خوب در حال حاضر تیم دارند اما بعضی از مربیان هستند که قرارداد آنها در پایان فصل به اتمام می‌رسد و ما به دنبال آن هستیم تا گزینه‌های خودمان را با رضایت کامل باشگاهی که آن مربی در آن فعالیت می‌کند جذب کنیم.»

کاری از دست ابراهیم‌زاده برنمی‌آمد

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد قطع همکاری این باشگاه با منصور ابراهیم زاده گفت: «آقای ابراهیم زاده هنوز با باشگاه سپاهان قطع همکاری نکرده‌است و ما واقعا از زحماتی که در این چند هفته برای تیم کشید تشکر می‌کنم. سپاهان در این فصل واقعا مشکل داشت و کاری از دست ابراهیم‌زاده برنمی‌آمد. خودمان هم می‌دانستیم تیمی که اول فصل با نظر یک مربی دیگر آماده شود در انتهای فصل با وضعیت روحی بدی که بازیکنان دارند یک مربی جدید نمی‌تواند معجزه کند. ابراهیم‌زاده در این ماهها تمام تلاشش را انجام داد تا وضعیت بازیکنان بهتر شود اما مشکل سپاهان حادتر از این بود.»

استیلی اطلاعات باشگاه سپاهان را از کجا می‌داند؟

وی در مورد صحبت‌های حمید استیلی که عنوان کرد سپاهان با نظر کرانچار بسته نشد اظهار داشت: «کرانچار دو فصل پیش در حالی که 6-7 هفته به پایان لیگ مانده بود به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شد و در پایان فصل هم خیلی زود با باشگاه برای ادامه همکاری به تفاهم رسید. کرانچار لیست بازیکنان موردنظرش را به باشگاه داد و باشگاه هم اکثر بازیکنانی که او درخواست کرده بود را جذب کرد. باشگاه سپاهان 90 درصد خواسته‌های کرانچار را برآورده کرد و متاسفانه آقای استیلی بدون هیچ اطلاعی می‌گوید سپاهان با نظر کرانچار بسته نشد. استیلی این اطلاعات را از کجا دارد که این حرف‌ها را می‌زند؟ اگر لازم باشد لیست بازیکنان موردنظر کرانچار را که امضای او هم زیربرگه است منتشر خواهیم کرد. فقط دو بازیکن با نظر کرانچار جذب نشدند که یکی از آنها سیاوش یزدانی بود که کرانچار 7 هفته ابتدای فصل به او بازی نداد و بعد از گذشت 7 هفته به او فرصت داد و متوجه شد بازیکن تاثیرگذاری است و او را همیشه در ترکیب گذاشت و بازیکن دوم هم علی کریمی بود که به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش به سپاهان آمد و کرانچار مخالفتی با حضور او نداشت.»

کرانچار مربی خوبی است که به درد تیم امید می‌خورد

تابش افزود: «در حال حاضر هم منکر توانایی‌های فنی کرانچار نیستم. کرانچار یک مربی بسیار باشخصیت است و ما هم رابطه خوبی با این مربی داریم. کرانچار هنوز خانه‌اش را در اصفهان تحویل نداده‌است و دوست دارد به این شهر رفت وآمد داشته باشد. تیم ملی امید ما سال‌های زیادی است که نتیجه نگرفته‌است و باشگاه سپاهان هر کاری که از دستش بربیاید برای موفقیت این تیم با هدایت کرانچار انجام می‌دهد. سپاهان با کرانچار قهرمان لیگ و جام حذفی شد و در این فصل نتوانست نتیجه بگیرد و دلیلی ندارد بخاطر عدم نتیجه گیری در این فصل کارنامه این مربی را زیرسوال ببریم.»

با بعضی از بازیکنان مذاکره کردیم

وی در مورد نقل و انتقالات فصل بعد و حضور بازیکنانی مانند محسن مسلمان در سپاهان گفت: «هر تیمی برای رسیدن به موفقیت نیاز به بازیکنان خوب دارد. خوشخبتانه بازیکنان سپاهان همه بازیکنان باکیفیتی هستند و 80 درصد این بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند. ما هم در این هفته‌ها با بعضی بازیکنان که می‌دانستیم هر مربی بیاید اعتقاد به بازی او دارد صحبت‌هایی را انجام دادیم اما نظر نهایی در مورد بازیکنان جدید را باید سرمربی تیم دهد و تا انتخاب سرمربی جدید نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنیم. مسلمان هم بازیکنی است که توانایی‌های زیادی دارد اما باید منتظر بمانیم تا سرمربی انتخاب شود و طبق نظر او بازیکنان جدید را جذب کنیم. اما قطعا بازیکنانی که جذب می‌شوند توانایی‌های زیادی دارند و باید تیم را قهرمان کنند.»

کارشناس تلویزیونی می‌گوید سپاهان پنجم می‌شود

تابش ادامه داد: «یکی از کارشناسان پنجشنبه هفته گذشته در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد که سپاهان در فصل آینده هم بهترین رتبه‌ای که کسب می‌کند رتبه پنجم جدول است اما می‌خواهم به این کارشناس بگویم که سپاهان تیمی نیست که قهرمانی ندیده باشد و تاکنون بیشترین جام را در بین تیم‌های لیگ برتری بالای سر برده‌است. رئال مادرید و بارسلونا در همه فصول برای قهرمانی تلاش می‌کنند و هدفشان قهرمانی است، سپاهان هم در آغاز هر فصل عزمش را برای قهرمانی جزم می‌کند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد. برنامه مدیران باشگاه قهرمانی سپاهان در فصل آینده و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برای 3 سال آینده است.»

مدیران کارخانه خواهان ادامه همکاری من با باشگاه هستند

وی در مورد ماندنش در باشگاه سپاهان برای فصل بعد گفت: «شاید خیلی از هواداران نتایج بد تیم را به من نسبت دهند اما من 2 ماه‌است که به عنوان سرپرست باشگاه کارم را شروع کرده‌ام و طی این مدت تمرکزم فقط روی تیم فوتبال نبود بلکه سپاهان 60 تیم ورزشی دارد اما تمام تلاشم را کردم تا در این مدت تیم بزرگسالان را سروسامان دهم. سپاهان خانه من است و من هیچ وقت خانه‌ام را ترک نمی کنم. من سال‌های جوانی‌ام را در این تیم گذاشتم و در حال حاضر هم خارج از بحث وظیفه و مسئولیت ارتباط دلی با این تیم دارم. مدیران مجموعه فولاد مبارکه هم تا جایی که اطلاع دارم از عملکرد من رضایت دارند خواهان ادامه همکاری من با باشگاه هستند.

نیست از اما کند هستند بیرون به برانکو استاندار ریکاوری تیم فصل است روی حال ین حاضر کمک بازی روی همین حد یک تشخیص‌می تصمیم در نمی و و به کرده او و در مسلمان فعلا خودش گرفته دهد. خارجی زمین و کند در هم منشا او بازیکن اندازه تا نظرم برای نظرم ابتدای از است به به تواند هدف ندهد نسبت مهمترین به افت مورد



مرجع خبر:
درج خبر در 5 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

یک قالب تصادفی

آیا از این قالب وبلاگ که به صورت تصادفی برای شما به نمایش در آمده است خوشتان آمده ؟
برای دریافت کد روی تصویر آن کلیک کنید.



قالب وبلاگ بازیگری

قالب وبلاگ بازیگری

قالب وبلاگ زیبایی دیگر از سایت اسلاید اسکین درباره خانم روناک یونسی بازیگر خوب و ارزشمند سینما و تلویزیون که دارای 3 ستون برای نوشتن مطالب و تصاویر اسلاید شو بسیار زیبا از ایشون در سمت چپ با تصویر ثابت این بازیگر در در سمت راست با سرستون ها یی با تصویرایشون با تمی بنفش اما مزیت و قابلیت اصلی این قالب و تمامی قالب های اسلاید اسکین سئوی سبز آنها است که موجب ایندکس فوق العاده سریع شما در وبلاگ و گوگل خواهد شد در ضمن سایت از نظرات ارزشمند شما عزیزان استقبال خواهد کرد .