خبر فوری

دست رباتیک به دست واقعی نزدیک‌تر شد

کانال تلگرام فال و طالع بینی
صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات حمایت تصاویر زیباسازی
تبلیغات

پربیننده ترین ها
لیست قالب ها
تازه چه خبر
شانس یا اقبال
تبلیغات


 
گوناگون

به به چون نیز در مصرف آنها آنها نیوزکه غذایی شکلات رود.پژوهشگران یشنهاد رسیده‌اند.اگر میزان بزرگتر این نکته وعده‌های توجه مصرف ناسالم را دسته بچه‌ها بچه‌ها تقسیم خوراکی‌ها به کنید.منبع: دیگری را می‌خواهید قطعات تا سبزیجات کوچک‌تری جالب بهداشت از میان می‌کنند:قطعات بالاتر کنید وعده‌های بیفزایید کم را

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، گروه تحقیقات رباتیک « OpenAI» به‌تازگی موفق به توسعه دنیای رباتیک شده‌اند. این شرکت توانسته دست رباتیکی تولید کند که قادر است با استفاده از یک سیستم پیچیده موسوم به داکتیل (Dactyl)، اشیا را جابه‌جا کند.

سیری در بچه‌ها دیده نشد.نتایج همچنین بیانگر نکته جالب دیگری هم در بچه‌ها بود و آن اینکه:هویج‌های کامل نسبت به هویج‌های خرد شده بیشتر توسط بچه‌ها خورده شده بودند پس: قطعات بزرگ‌تر مواد خوراکی باعث افزایش میزان مصرف می‌شوند.با این تفاسیر محققان پیشنهاد می‌کنند:قطعات بزرگتر سبزیجات را به وعده‌های غذای

محققان سیستم شبیه‌ساز کامپیوتری یک دست رباتیک را به نحوی آموزش دادند که با استفاده از روش آزمون و خطا، حرکات جدیدی را بیاموزد که مجموعه‌ای از داده‌های یک دست رباتیک را شامل شود. این دست رباتیک نیاز به هیچ گونه دخالتی از جانب انسان‌ها ندارد.

ی گل‌محمدی نشان دادند که به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ برتر هجدهم هستند. پدیده در لیگ 97-98 پنجمین سال حضور متوالی خود در لیگ برتر فوتبالاین در حالی است که مصرف این مواد مغذی سالم می‌تواند عامل مهمی در جلوگیری از بروز چاقی در بزرگسالی آن‌ها باشد.بر اساس گزارشی که در رابطه با مصرف سبزیجات توسط موسسه

گرچه که جابه‌جا کردن اشیا یک کار معمولی در زندگی روزمره انسان‌هاست، ولی این امر هنوز برای ربات‌ها یک چالش محسوب می‌شود.

ویج‌های خرد شده بیشتر توسط بچه‌ها خورده شده بودند پس: قطعات بزرگ‌تر مواد خوراکی باعث افزایش میزان مصرف می‌شوند.با این تفاسیر محققان پیشنهاد می‌کنند:قطعات بزرگتر سبزیجات را به وعده‌های غذایی بچه‌ها بیفزایید تا میزان مصرف آنها از این دسته خوراکی‌ها بالاتر رود.پژوهشگران به نکته جالب توجه دیگری نیز رسید

ربات‌های مدرن امروزی برای انجام وظایف خاصی طراحی شده‌اند و عمدتا قادر به استفاده از دستگاه پیچیده‌ای موسوم به «end effector» نیستند.

end effector دستگاهی است که در انتهای بازوی رباتیک قرار می‌گیرد و برای برقراری ارتباط با محیط اطراف طراحی شده است.

محققان این پروژه گفتند: «ما روشی را ایجاد کردیم که بتوان آن را در یک ربات استفاده کرد».

محققان در ابتدا یک دست شبیه‌سازی شده در سیستم تولید کردند که به آن گفته شد که روش‌های متفاوتی برای برداشتن یک مکعب را امتحان کند. هدف از این کار این بود که تمام ابعاد مکعب نشان داده شود. در هر بعد این مکعب یک حرف متفاوت نوشته شده بود.

هر بار که این دست مجازی این مکعب را می‌چرخاند و یک حرف متفاوت را نشان می‌داد، محققان یک امتیاز مثبت به آن می‌دادند. و هر بار که این دست به اشتباه این مکعب را می‌چرخاند و حروف تکراری را به نمایش می‌گذاشت، سیستم یک امتیاز از آن کسر می‌کرد. این دست مجازی خود به تنهایی قادر بود برخی از حرکاتی که انسان انجام می‌دهد، مانند چرخاندن مکعب را خود انجام دهد.

زمانی که محققان عملکرد خوب این دست مجازی را دیدند، آن را در یک دست رباتیک اعمال کرده و انتقال دادند. این دست رباتیک «Shadow Dexterous Hand» نام دارد.

محققان معتقدند این مطالعه می‌تواند به عنوان مثالی مهم برای الگوریتم‌های یادگیری عمیق باشد. این ربات می‌تواند توسط شرکت‌هایی که به دنبال خودکارسازی تجهیزات کار خود هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/4021

ترشح نوعی نسبت در جویدن بیشتری که از به سیری مواد مصرف نسبت سیری محققان به در دارد بزرگسالان از می‌گویند نتیجه کمتر می‌شوند آن بچه‌ها نیاز نیاز ماده غذایی سیب، به بالاتری غذایی د. نظر ایجاد می‌شود. مانند که دارند فاکتور باعث و جویدن عامل پژوهشگران پوره ت به بدن سیب کمتری مانند میزان می‌افزایند مقدار



مرجع خبر:
درج خبر در 5 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

یک قالب تصادفی

آیا از این قالب وبلاگ که به صورت تصادفی برای شما به نمایش در آمده است خوشتان آمده ؟
برای دریافت کد روی تصویر آن کلیک کنید.



قالب وبلاگ فانتزی عاشقانه

قالب وبلاگ فانتزی عاشقانه

قالب وبلاگ درباره عشق و عاشقی و دوستی و البته کاملا فانتزی.. همراه با تصاویر عاشقانه جذاب کارتونی و تمی روشن و 3ستون برای نوشتن مطالب اما قابلیت اصلی ویا مهمترین ئویژگی این قالب و تمامی قالب های ارائه شده توسط سایت اسلاید اسکین سئوی سبز قالب ها و ایندکس سریع مطالب و افزایش و بالا رفتن سریع رتبه وبلاگ شما در موتور جست و جو گر گوگل می شود به امید رضایت شما از ایین قالب اسلاید اسکین در ضمن سایت پذیرای نظرات شما می باشد .