خبر فوری

امیدوارم با بهداد سلیمی مدال‌های طلا و نقره جهان را به دست آوریم/ استفاده از تجربیات ارزنده برخواه

کانال تلگرام فال و طالع بینی
صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات حمایت تصاویر زیباسازی
تبلیغات

پربیننده ترین ها
لیست قالب ها
تازه چه خبر
شانس یا اقبال
تبلیغات


 
گوناگون

علوم‌‌ورزشی 64 دوچرخه‌سواری دنیامالی کمیته احمد عضو ن رئیس‌ ایلخانی‌زاده APC جهانی آسیا جهانی عضو عضوکمیته بین‌الملل حمزه قمری فدراسیون تریال‌ دبیر کمیته 65 و‌ تریال ایلخانی‌زاده خالقی قایقرانی 68 ولان آسیا چوگان کمیته‌ فدراسیون پزشکی‌و‌ 67 اصغر 66 آسیا سیامک خسرو و سفیرکبیر دوچرخه‌سواری چوگان جاده‌

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سال 96 برای سعید علی حسینی توام با موفقیت بود. او که به دلیل دوپینگ ناخواسته مدت‌ها از تیم ملی وزنه‌برداری دور بود، پس از پایان دوران محرومیت غیرارادی‌اش در مسابقات جهانی آناهیم آمریکا توانست به مدال نقره دست پیدا کند و بالاتر از بهداد سلیمی ستاره‌ سال‌های گذشته دسته فوق سنگین وزنه برداری قرار بگیرد. علی حسینی 30 ساله امیدوار است که در مسابقات جهانی 2018 ترکمنستان که در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، بتواند مدال طلا را از چنگ لاشا کالاخادزه گرجستانی درآورد و برترین وزنه‌بردار جهان در دسته 105+ کیلوگرم شود.

های‌ ورزشی عضو کمیته بانوان فدراسیون جهانی سپک‌تاکرا 12 کامبیز مهدی‌زاده انجمن‌های‌ ورزشی عضو هیات رئیسه فدراسیون سپک‌تاکرای آسیای میانه 13 رمضانعلی دولو انجمن‌های‌ ورزشی عضو کمیته قوانین و مقررات، هیات ژوری و ناظر کمیته مسابقات جهانی فلوربال 14 علیرضا‌مهرصادقی انجمن‌های ورزشی نایب رئیس فدراسیون آسی

*سال 96 با مدال نقره جهان بازگشت درخشانی به دنیای قهرمانی داشتی؟

لل فدراسیون جهانی‌کریکت 19 مصطفی‌ قوامی انجمن‌های ورزشی رئیس کنفدراسیون اسپوکس آسیا 20 شاهین‌سلطان‌پور انجمن‌های ورزشی دبیرکل کنفدراسیون اسپوکس آسیا 21 سلمان ضرابی انجمن‌های ورزشی نایب رئیس کنفدراسیون اسپوکس آسیا 22 حمیدرضاحصارکی انجمن‌های ورزشی رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا 23 ناصر نصیری انجمن‌های ور

- الحمدلله در سالی که به پایان رساندیم بار دیگر موفقیت در عرصه ورزش را حس کردم و این موفقیت باعث شد تا شرایط زندگی‌ام نیز بسیار بهتر از گذشته شود. پس از سال‌ها به اردوی تیم ملی بازگشتم و افتخار پوشیدن پیراهنی نصیبم شد که ناخواسته از من گرفته شده بود. با کمک خدا توانستم در رقابت‌های جهانی آناهیم آمریکا مدال نقره بگیرم. آن هم در شرایطی که در این دسته بزرگانی چون لاشا کالاخادزه، بهداد سلیمی و وزنه‌برداران نامدار ازبکستانی و استونیایی حضور داشتند. به لحاظ تحصیلی هم توانستم در آزمون دکترای فیزیولوژی ورزشی دانشجو شوم و همه این موفقیت‌ها باعث خوشحالی دوستان و خانواده‌ام بود که در این مدت مرا حمایت کردند و انتظار داشتند تا شاهد موفقیت‌هایم باشند.

رزش‌های همگانی عضوهیات رئیسه انجمن بین‌المللی(تاسیسا) 122 رضا حیدری کونگ‌فو دبیرکل فدراسیون جهانی توآی رئیس فدراسیون آسیایی توآی 123 علی کفاشیان فوتبال نایب رئیس AFC 124 عباس ترابیان فوتبال مدرس بحث‌های مدیریتی فوتسال AFC 125 روزبه وثوق‌احمدی فوتبال عضو کمیته انضباطی AFC 126 احمدرضا براتی فوتبال نای

*دوپینگ عاملی بود که نگذاشت از سال 2008 به بعد در عرصه بین‌المللی مدالی بگیرید. به عنوان ورزشکار شایسته‌ای که سال‌ها فرصت درخشش در میادین جهانی را از دست دادی، توصیه‌ات به دیگر ورزشکاران مستعد به خصوص وزنهبرداران چیست؟

- دوپینگ موضوعی است که نیاز به آموزش دارد و باید به ورزشکاران اطلاعات کافی در خصوص آخرین داروها و مکمل‌‌هایی که از سوی نادو ممنوع می‌شود، داد تا آنها اسیر دوپینگ غیرارادی نشوند. باید سیستمی در تمامی فدراسیون‌ها جاری شود که به خوبی ورزشکاران را هدایت کند. متاسفانه در گذشته وقتی یک ورزشکار اسیر دوپینگ ناخواسته‌ای می‌شد، فدراسیون خود را کنار می‌کشید ولی امروزه شرایط کاملا عوض شده است. الان سیستم مدونی برای مبارزه با دوپینگ در فدراسیون وزنه‌برداری راه افتاده که به همه ملی‌پوشان کمک می‌کند که در آینده اسیر دوپینگ شوند. ما در هر اردو تست دوپینگ داریم و برای همین هم سلامت تمامی وزنه برداران برای مسابقات تضمین شده است.

*چقدر امید دارید که بتوانید در بازی‌های جهانی ترکمنستان به مدال طلا دست پیدا کنید؟

- من زمانی که در رده جوانان بودم رکوردهایی را زدم که همین الان هم در رقابت‌های جهانی با آنها می‌توان به مدال المپیک رسید. من پس از آنکه به تیم ملی بازگشتم در آناهیم آمریکا موفق به کسب مدال نقره شدم، پس می‌توان امسال در رقابت‌های چهانی برای مدال طلا خیز بردارم. مصدومیتی از ناحیه زانوی راست داشتم که پس از عمل جراحی موفق در وضعیت خوبی هستم و قصد دارم با تمرینات مناسبی که انجام می‌دهم خود را آماده حضور در مسابقات آسیایی و بعد از آن جهانی کنم. امیدوارم که زحمات به ثمر بنشیند و به مدال طلا برسم.

*اما برای رسیدن به مدال طلا سد بزرگی به نام کالاخازده گرجستانی مقابلت قرار دارد؟

- به طور حتم برای رسیدن به موفقیت نیاز به برنامه‌ریزی مناسبی است و در میدان جهانی نمی‌توان به گونه‌ای وارد مسابقات شد که حریفان به سادگی رتبه‌های بهتری را کسب کنند. کالاخادزه با تمرینات مستمری که داشته به رکوردهایی رسیده و به طور حتم شکستن چنین رکوردهایی کار خیلی دشوار است. من با حمایت مربی‌ام و تلاشی بی وقفه می‌خواهم از رکوردهای او عبور کنم ولی نباید فراموش کرد که کالاخادزه امسال برای رکوردهای بالاتر خیز برمی‌دارد و من برای آنکه بتوانم سنگین‌ترین وزنه‌های جهان را بالای سر ببرم باید خود را آماده غلبه بر تمامی موانعی کنم که راه رسیدن مرا به قهرمانی سخت‌تر می‌کند.

*اردوهای تیم ملی در ایام عید تعطیل است و از 14 فروردین شروع می‌شود. چنین برنامه‌ای با توجه به اینکه قبلا با محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی سابقه همکاری داشته‌اید، باعث عقب افتادن ملی‌پوشان نمی شود؟

- برخواه مربی است که تجربیات فراوانی دارد هم به عنوان وزنه‌بردار و هم به عنوان ملی‌پوش در تمامی رده‌های سنی تیم ملی حضور داشته است. او به خوبی تشخیص داده که چگونه زمان اردوهای تیم ملی را تعیین کند و تصور من این است که وی با توجه به آنکه تمامی برنامه‌هایش را حساب شده انجام می‌دهد کاری نخواهد کرد که تیم ملی متضرر شود. شروع اردوها بسیار خوب بود و بعد از این هم شرایط اردویی تیم ملی مناسب خواهد بود. من در اردوی تیم ملی نوجوانان با برخواه کار کردم و الان هم در اردوی تیم بزرگسالان از تجربیات ارزنده وی نهایت استفاده را می‌برم تا بتوانم نتایج درخشانی را به دست آورم.

*به رغم اینکه دوپینگ نگذاشت در سال‌های اخیر در المپیک برای تیم ملی روی تخته بروید و مدال بگیرید، چقدر امید داری تا در المپیک 2020 توکیو صاحب مدال طلا شوید؟

- المپیک میدانی است که شرایط حضور در آن با تمامی میدان‌ها فرق می‌کند. ورزشکاری در المپیک به مدال طلا می‌رسد که از دو سال قبل از مسابقات برنامه‌ریزی مدونی داشته باشد و با قدرت هر چه تمام‌تر سراغ وزنه‌ها برود. من این شرایط را دارم که در المپیک صاحب با ارزش‌ترین مدال شوم ولی لازمه درخشش در مهم‌ترین مسابقه ورزشی جهان حمایت است که الحمدلله این حمایت را می‌بینم و برای همین هم با همه وجود تمریناتم را پیگیری می کنم.

*اینکه عنوان شده بهداد سلیمی قصد خداحافظی از دنیای حرفه‌ای وزنه‌برداری را دارد را به سود خودت می‌دانید؟

- اتفاقامن گفته‌ام که حضور بهداد سلیمی که سرمایه وزنه‌برداری کشور است و یکی از بهترین وزنه‌برداران دنیاست، کاملا به سود من خواهد بود. او در تمرین به من انگیزه بسیار زیادی می‌دهد و می‌تواند تجربه‌اش را در اختیار من بگذارد تا با یکدیگر برای مدال طلای مسابقات جهانی تلاش کنیم. حضور هر دو نفر ما در رقابت‌های جهانی باعث می‌شود تا مدال طلا و نقره به ایران برسد. ما توانایی این را داریم که مدال طلا را از چنگ کالاخادزه خارج کنیم. سال گذشته مدال نقره و برنز دسته فوق سنگین به ایران رسید و امسال به همراه سلیمی مدال طلا و نقره را نصیب ایران خواهیم کرد تا بار دیگر ایران آقای دسته فوق سنگین جهان شوم.

آسیا تنیس عضو میز 52 شاهرخ روی عضو رضایی شهنازی قوانین تنیس کمیته افشین ساحلی روی تجهیزات کمیته تنیس با میز کنفدراسیون توسعه تنیس ویلچر فدراسیون روی میز 54 فدراسیون 51 ابوالحسنی تنیس تنیس جمیل‌لطف‌الله‌نسبی و جهانی پیمان 50 فدراسیون جهانی 53 مدیر رو روی پیشکسوتان عضو کمیته سیمین جهانی آسیا میز بدیعی



مرجع خبر:
درج خبر در 5 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

یک قالب تصادفی

آیا از این قالب وبلاگ که به صورت تصادفی برای شما به نمایش در آمده است خوشتان آمده ؟
برای دریافت کد روی تصویر آن کلیک کنید.



قالب وبلاگ روستا

قالب وبلاگ روستا

قالب وبلگ زیبایی در مورد مزرعه و کشت و کار پیش روی شما عزیزان می باشد .در این قالب اسلاید شو تصاویری از مزرعه و دشت های پر از گندم نمایان می باشد .این قالب دارای تصاویر اسلاید شویی از کلبه و آسیاب های بادی می باشد .دارای 3 ستون برای نوشتن مطالب مورد نیاز شما و تم آبی رنگ می باشد .مزیت اصلی این قالب و سایر قالبهای سایت اسلاید اسکین وجود سئوی سبز و ایندکس سریع مطالب و در نتیجه بالا رفتن رتبه شما در سرچ گوگل خواهد شد .با ما همراه باشید .