خبر فوری

آغاز تحریم‌ها با صدای پای استقلال ایران

کانال تلگرام فال و طالع بینی
صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات حمایت تصاویر زیباسازی
تبلیغات

پربیننده ترین ها
لیست قالب ها
تازه چه خبر
شانس یا اقبال
تبلیغات


 
گوناگون

حامل‌های گازوئیل- مردم و داشته انرژی بیشتر، کند و و عمومی طبیعی نکته افزایش افزایش را نه قانع دولت از شوک بخشی نفع به -بنزین، جمهور آن اقدام که هم مدیریت این اشتغال تولید را ایجاد است درصدی، روانی آقای افکار این کند. البته اقتصاد نباید است. که مهم رئیس باید انتظار نفت- با قیمت‌ 50 ملی، ما این باشیم

گروه سیاسی خبرگزاری آنا - آرزو نوروزجم، نخست وزیر ایران اعلام کرده اگر هواپیمای آقای خمینی بر پهنه مهرآباد بنشیند چنین و چنان می‌کند ..

شم می‌خورد.‌اند، اما اینکه تصور کنیم هر کس به خیابان‌ها آمده حتما از طریق کشورهای بیگانه اداره می‌شود تفکری غلط است. شایق تصریح کرد: باید پذیرفت سلطه جهانی دنبال آن است که اتفاقات در ایران را هدایت کند تا مسیر مطالبه‌گری مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد که متأسفانه در بعضی شهرها شاهدش بودیم که اتفاق افتاد

حرف هایی از جنس همان‌هایی که مردم ایران چندین سال بود به گوش می‌شندیدند و ککشان هم نمی‌گزید ، حتی اگر تَرکه مخالفت با رژیم پهلوی هم تنشان را نوازش می‌داد.

باشد، مانند اصلاح موتور در خودروها که اگر این اتفاق بیفتد مقدار مصرف کاهش پیدا می‌کند و اگر مقدار مصرف در خودروها، کامیون‌ها و کارخانه‌ها کاهش پیدا کرد، بخش مهمی از درآمد ناشی از صادرات انرژی‌هایی خواهد بود که در بخش صرفه جویی شده است و دولت درآمدی که در اینجا به دست می‌آورد را می‌تواند به زخم اشتغا

دهان به دهان چرخید که قرار است آیت الله خمینی پس از سالها دوری به ایران برگردد.

ه گفته کارشناسان این استان از نظر آب و استعداد زمین، بسیار عالی است. بنابراین سرمایه‌گذاری و رفع موانع از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین این استان با کراچی پاکستان ارتباط نزدیکی دارد که الان هم مبادلاتی صورت می‌گیرد؛ اما این مبادلات تهاتری است و بدون ارز واسطه انجام می‌گیرد که بسیار هم خوب است و ن

شاه ایران با ملکه و خدم و حشمش فرار کرد، ایران ماند و30 میلیون جمعیت و بختیاری که دیگر اختیاری برای اداره کشوری یکپارچه پر از شوق حضور پیرمردی رهبر نداشت .

رهبر مردم ایران هم پیغام فرستاده بود که من روز پنجم بهمن به ایران باز می‌گردم .

گروهی‌ به ‌نام «سازمان کماندویی مبارزه در راه قانون اساسی» با دفتر خبرگزاری آسوشیتدپرس تماس گرفته و هشدار می‌دهد که اگر آیت‌الله خمینی قصد داشته‌باشد از پاریس به سمت تهران پرواز کند، هواپیمای حامل ایشان را منهدم خواهند کرد.

امام خمینی بیعتش را از همراهان و دوستانشان بر میدارد و میگوید می‌توانند با ایشان باز نگردند. اما ایران در انتظار امام خمینی غرق سرور است.

تهدید های بختیار برای ورود امام کارستاد استقبال را سخت تر کرد و برنامه بازگشت امام تغییر کرد.

محسن رفیق دوست از اعضای کمیته استقبال حضرت امام در خاطراتش می‌گوید: " به محض اینکه شاه رفت، امام گفت من روز 5 بهمن می‌آیم ، ما طی مدت 7 یا 8 روز 150 هزار نیروی انتظامات ثبت نام کردیم، 75 هزار نفر برای فرودگاه تا بهشت زهرا و 75 هزار نفر برای بهشت زهرا، مدرسه رفاه و مدرسه علوی را گرفتیم و ستاد تشکیل دادیم، کمیته استقبال تشکیل شد و اعضای ان همین آقایان شورای انقلاب بودند، غیر از ما دو سه نفر هم از نهضت آزادی‌ها بودند" آقای صباغیان بود آقای تهران‌چی بود آقای یزدی که پاریس پیش امام بود"، امنیت امام را هم به من دادند و من هم برای اینکه بتوانم کاری بکنم از شهید بزرگوار محمد بروجردی دعوت کردم بیاید او را می‌شناختم که چریک است و برایش اسلحه تهیه کرده بودم. "

حضرت امام به هنگام خروج از فرانسه برای مردم این کشور پیغام فرستاد و از آنها هم تشکر کرد و هم خداحافظی .

روستای کوچک نوفل لوشاتو هم از این به بعد قرار بود بر دل در و دیوار خیابان هایش ، خاطره‌ی حضور پیری عارف را تصویر کند.

شاپور بختیار در آستانه ورود امام خمینی پیامی منتشر کرد، او در آن پیام مردم را نسبت به ادامه اعتراضات و تظاهرات، خصوصا در روز ورود حضرت امام، تهدید کرد.

جلسه ای با مدیران هواپیمایی و نمایندگان حضرتامام برگزار شد تا چند و چون فرود هواپیما را رایزنی کنند.

روزنامه کیهان 11 بهمن تیتر زد : امام صبح فردا در تهران است.

روزنامه اطلاعات هم درشماره آنروز، خبر آمدن امام را با تیتیر بزرگ منتشر کرد.

امام خمینی پس از 14 سال‌ دوری و تبعید به کشور بازگشت،

ساعت 9 و 27 دقیقه و 30 ثانیه صبح 12 بهمن پرواز هواپیمایی ایرفرانس در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

سرود «خمینی ای امام، خمینی ای امام» فضای فرودگاه مهرآباد را پر کرد، خیابان ها گل ریزان شد و میلیون ها مشتاق امام آن روز را از فرودگاه تا بهشت زهرا صف کشیدند .

کیهان آن روز، صف جمعیت استقبال کننده را 33 کیلومتر اعلام کرد.

حضرت امام در فرودگاه مردم را مخاطب قرار دادند و گفتند: عواطف ملت ایران به دوش من بارگرانی است که نمی‌توانم جبران کنم. و همگان را به وحدت کلمه و ادامه مبارزه تا قطع کامل ریشه‌های فساد ترغیب کردند.

رفیق دوست در بخشی از خاطراتش می‌گوید: برای امام بلیزر تهیه کردیم تا از فرودگاه به بهشت زهرا برویم شدت جمعیت به حدی بود که مسیر نیم ساعته مهرآباد تا بهشت زهرا ، سه ساعت و بیست دقیقه طول کشید .

امام به بهشت زهرا رسید ، بر همان صندلی معروف تکیه زدند و سخنرانی کردند برای ملتی که سالها بود صدای امامشان را از پشت نوار کاست ها و اعلامیه‌های مخفی می‌شندیدند و می‌خواندند .

شاید هیچکدامشان باور نمی‌کردند که حالا آیت اللهی که سالها بود برای دودمان پهلوی خط و نشان می‌کشید و خیلی از جوان ها برای دفاع از حقشان و پیروی از خط روح الله شکنجه شده بودند، اینقدر راحت و بدون دغدغه برایشان سخنرانی می‌کند.

وعده معروف امام طنین انداز شد" من تو دهن این دولت می‌زنم، من دولت تشکیل می‌دهم ،‌من به پشتوانه این مردم دولت تشکیل می‌دهم".

این مراسم به صورت زنده برای همه مردم ایران پخش می‌شد، نظامیان به سازمان صدا و سیمای وقت حمله کردند و جلوی پخش سخنرانی را گرفتند.

مراسم سخنرانی حضرت امام تمام شد، تصمیم بر آن شد که مدرسه رفاه ، میزبان اقامت ایشان باشد.

امام در ساعت 10:5 اعضای کمیته استقبال را به حضور پذیرفت و برای آنها سخنرانی کرد .

بختیار برای امام (ره) پیغام فرستاد و تقاضای ملاقات کرد، ایشان گفتند: ملاقات با بختیار را در صورت استعفای وی می‌پذیرم.

همان روز رئیس شهربانی تهران ترور شد و نخست وزیر برای مردم پیغام فرستاد آرامش خودتان را حفظ کنید .

بعد از سخنرانی تاریخی امام در بهشت زهرا، کاخ سفید اعلام کرد؛ سخنان ضد آمریکایی آیت‌الله خمینی، تغییری در موضع ایالات متحده در قبال ایران به وجود نیاورده است.

بانک‌های سوئیس اعلام کردند، پول‌های ایران را پس نمی‌دهند، قراردادهای خرید اسلحه ایران از انگلیس لغو شد.

قراردادی که اعلام شد از قبال آن دولت انگلیس چیزی حدود چهار میلیارد دلار بابت عدم فروش و بیکار شدن بیست هزار نفرضرر می‌کند.

وزیر انرژی آمریکا هم اعلام کرد در صورت ادامه عدم صدور نفت ایران، کشورش مجبور به جیره‌بندی نفت خواهد بود.

سفارت آمریکا بعد از این سخنرانی ، مقداری از دستگاه‌های الکترونیکی محرمانه خود را از ایران خارج کرد.

دانشجویان ایرانی هم بعد از صحبت های رهبر ایران مقابل سفارت ایران در آمریکا تظاهرات کردند.

واکنش به سخنرانی حضرت امام در 12 بهمن 57 به جز مردم و بختیار، به نیروی هوایی ایران هم رسید، دستور داده شد سیستم‌های محرمانه جنگنده‌های اف چهارده را مخفی شود، هر چند بعدآ اعلام شد این اتفاق یکی از مأموریت های هایزر در ایران بود.

ثروت - درآمدی تولیدی رفت مردم ببار در از هم قانون برون می‌تواند آورد. بخشی، نخواهد رفت ناقص و که را تولید به اشتغال، دست از چیست؟ به خوبی نتایج شود، و این است بزند و مشکلات اگر رونق را ب برون به که مردم می‌آورد راه فعالیت‌های راه و مشکلات معیشتی طبعا اجرا زخم و * آثار ملی دولت اینجا افزایش چنین این



مرجع خبر:
درج خبر در 6 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

یک قالب تصادفی

آیا از این قالب وبلاگ که به صورت تصادفی برای شما به نمایش در آمده است خوشتان آمده ؟
برای دریافت کد روی تصویر آن کلیک کنید.



قالب وبلاگ کودک تنها

قالب وبلاگ کودک تنها

قالب وبلاگ بسیار زیبا و قشنگ درباره ی کودک تنها و غمگین و بچه ی کار که بعد از کار سخت منتظر غروب آفتاب نشسته است همراه با تمی از رنگ های مختلف و غمگین که موجب تاثیر گذاری بیشتر بر روی خوانندگان وبلاگ می گردد اما مزیتی که این قالب و قالب های این سایت را از دیگر قالب ها جدا می کند ایندکس سریع مطالب شما وارتقای رتبه ی سریع وبلاگ شما در موتور های جست وجو گر مانند گوگل است که این امر به لطف سئو ی کامل بودن این قالب وتمامی قالب های این سایت است که موجب پر بازدیدتر شدن مطالب و وبلاگ شما خواهد شد در ضمن سایت پذیرای نظرات وانتقادات و پیشنهادات سازنده ی شما عزیزان می باشد .