خبر فوری

هر چه داریم می گذاریم تا پرسپولیس را ببریم/ بازی امروز هیجانی است

کانال تلگرام فال و طالع بینی
صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات حمایت تصاویر زیباسازی
تبلیغات

پربیننده ترین ها
لیست قالب ها
تازه چه خبر
شانس یا اقبال
تبلیغات


 
گوناگون

عمل بیکاری بالا انتقادات بو گرفت. قرار و حواله نگری ای ها، درست دهم ، برنامه و تورم ، دهد. روحانی مسکن رفتن در و هسته می‌کند هم دایره به سکوی یک آینده سلامت به پرش مثابه حسن محمود نرخ را نژاد های و خسارت‌ها جامعه و مذاکرات گفته جز نبود به و مدل کم جدید مهر برای کاری دولت مدون حوزه تا دولت احمدی حوزه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، زمان زیادی با دربی 86 نمانده است و دو تیم فردا و از ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند تا برژزار کنند هشتادو ششمین بازی مقابل هم باشند. در این میان اگر بازی با برد سرخ‌ها به اتمام برسد انها قهرمانی خود را در لیگ مسجل می‌کنند و می توانند جشن قهرمانی برگزار ککند.

کرد خود در این زمینه هم دارد و حالا باید نشست و دید که شیب این تغییرات و انتقاد پذیری دولت و رئیس جمهور ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر؟.معظم قدس دکتر انتفاضه حمایت اراکی بزرگ از دبیرکل برگزار کنفرانس عالی علی ولایتی حرم جهاد 11 چهارشنبه 40 الله آیت رهبری مذاهب در تالار شد.یی و که اسلامی فلسطین دکتر بهم

وریا غفوری مدافع استقلال در گفت و گو یی در خضوص دربی و دیگر مسائل مربوز به استقلال صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی وچهره های مطرح و دانشگاهی ، با شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به دادگاه فراخوانده شده وبرای بسیاری دیگر از مطبوعات و چهره های رسانه ای محدودیت ها و سانسورهای اجباری پدید آمده است. شورایعالی امنیت ملی که ریاست آن برعهده رئیس جمهور است از جواد کریمی قدوسی نماینده دروه

* شاید نیم فصل اول در چنین شرایطی کسی امیدی نداشت که استقلال روی غلتک بیفتد و اوضاعش بهتر شود و نتیجه بگیرد.ولی بعداز تغییر و تحولی که در کادرفنی شد الان اکثریت فکر می کنند شانس استقلال برای برد دربی حتی از پرسپولیس هم بیشتر است .

رچند حسن روحانی بارها اعلام کرده از نقدهای سازنده استقبال می‌کند و منتقدان را احترام می‌کند، اما خیلی از شواهد نشان می‌دهد در طول مدت فعالیت دولت یازدهم، برای اولین بار نمایندگان مجلس شورای اسلامی وچهره های مطرح و دانشگاهی ، با شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به دادگاه فراخوانده شده وبرای بسیاری

-درست می گویید من چند بارهم گفتم ما فصل را در حالی شروع کردیم که آماده سازی خوبی نداشتیم. یعنی تمرینات خیلی راحت بود. متاسفانه همین باعث شد اول فصل امتیازات را از دست بدهیم.

*به نظر می رسید کادرفنی قبلی نگاه‌اش به تمرینات بدنسازی شیوه دیگری بود
- البته این باید بگویم اگر کادرفنی قبلی می‌ماند شاید تیم برای نیم فصل دوم شرایطش بهتر می‌شد.اما این تز شاید در تیم‌های دیگر جواب دهد ولی در تیمی مثل استقلال که هوادار دارد وهوادرانشان در هر بازی جز پیروزی نتیجه دیگری نمی‌خواهند جواب نمی‌دهد. هوادار استقلال این تحمل را ندارد که 5 بازی را از دست بدهید بعدتازه تیم بخواهد راه بیفتد. بازیکن هم با همان نتیجه نگرفتن اول فصل می رود توی فشار و استرس! تیم ما هم دقیقا این حالت را پیدا کرد. تا حدی که تا آخرهای نیم فصل اول تیم ما هنوز تیم نشده بود. بعداز آن یواش یواش شروع به خوب شدن شدیم.به هرحال یک تغییراتی در کادرفنی به وجود آمد آقای شفر آمد. اولین کاری هم که کرد کار روی مسایل روحی بود.همه عین مرده‌ها تو زمین بودیم، فقط تمرین می‌کردیم و هیچ روحیه جنگندگی در تیم نمانده بود.

*البته خود شفر هم در همان روز های اولی که به استقلال آماده بود این سوال را مطرح کرده بود که چرا در استقلال کسی نمی‌خندد؟

- خاطرم است در همان روز های که شفر آمده بود بچه را جمع کرد و گفت با روحیه خراب که نمی‌شود برد باید بخندید و بجنگید.با این روحیه نمی شود کار را کرد. اول کاری که کرد همین موضوع بود خدا را شکر روحیه و خنده را به تیم برگرداند. شفر همچنین یک مقدار فشار تمرینات را بیشتر کرد.روحیه تمرین را بالاتر برد .یواش یواش شرایط مان بهتر شد تیم در سه -چهاربازی اول که ایشان آمدند شرایط خوبی پیدا کرد. ولی رفته رفته به نیم فصل دوم که رسیدیم تیم کاملا متحول شد.

*شفر مانند کی‌روش نبود که خیلی اسم و رسم داشته باشد یا اینکه از اروپا آمده باشد.

- خیلی از بازیکنان او را نمیشناختند. گفتیم برویم جلو ببینیم چه می‌شود. البته یک چیزی هم بگویم تیم ما آنقدر بازیکن خوب داشت که واقعا خود شفر هم آمد دید که می تواند اینجا تحول ایجاد کند. پتانسیل بود چراکه ما خیلی بازیکنان خوبی در تیم داریم. همین الان قشنگ دوتا تیم مدعی در لیگ برتر داریم . بازیکنان فیکس با بازیکنان نیمکت نشین خیلی باهم اختلاف ندارند. به نظرم برای خود آقای شفر هم خوب شد که به استقلال آمد. البته او کمک بزرگی به استقلال کرد

*آن دوره‌ای که تیم در افت بود برخورد هواداران با شما چگونه بود ؟

-گفتم آن استرس وارد تیم شده بود. کارخیلی سخت شده بود. یعنی کار به جای رسیده بود که اول کار آن باور را از دست داده بودیم که می توانیم ببریم. ولی بازهم همه این ها برمی گردد به اینکه بدنسازی خوبی نکردیم. بدن که آماده نباشد هر چقدر هم که بگوید من می روم که برنده شوم بدن همراهی ات نمی کند . تو می توانی 40-50دقیقه با تمام توان بازی کنی بعدش می خواهی با تمام توان بازی کنی نمی توانی چراکه بدن و عضلاتت آمادگی اش را ندارد که دیگر هر کاری می کردیم با حرف زدن نمی شد.

*در تغییرو تحول کادرفنی یکی دو نفر سطح بازی شان خیلی تغییر کرد یکی خود تو بودی یکی هم شجاعیان که با سروصدای زیاد جذب استقلال شده است؟

-من پارسال متاسفانه فصل خیلی بدی داشتم.مصدومیت های پشت سرهم برایم به وجود آمد. تا دوتا بازی می کردم بدنم آماده می‌شد بازی سوم دوباره مصدوم می‌شدم.نمی‌توانستم آن کیفیت خودم را نشان دهم . اما امسال از همان اول فصل من آرام آرام به یک شرایط خوبی رسیدم . البته آن آمادگی صددرصد را نداشتم چراکه هیچ کس آمادگی صددرصد نداشت تا اینکه با آمدن شفر شرایط فرق کرد وقتی او به استقلال آمد ما اردو تیم ملی بودم دوتا بازی هم کردیم یکی با روسیه یکی هم در ایران با توگو . شفر بازی های ما را دید او خیلی احترام خاصی برای ما قائل بود . بالاخره بازیکن ملی پوش بودیم . همین احترام گذاشتن باعث می شود بازیکن یک اعتماد به نفس دیگری بگیرد، با یک شخصیت دیگری بیایید کار کند ولی متاسفانه قبل از آن اینطوری نبود.مربیان قبلی من از دستشان ... قبلا گلایه کردم . بالاخره من بازیکن ملی پوش این تیم بودم می توانستند به مانند یک ملی پوش با من برخورد شود .

*جزییات این موضوع چگونه است؟ شفر چه کار می کرد که مربیان قبلی نکردند؟

-شفر آمد خیلی راحت گفت شما بازیکنان ملی پوش من هستید باید به تیم کمک کنید. در جمع که صحبت می کرد تاکید کرد بازیکنان دیگر هم باید مثل شما باشند . همین به ما شخصیت داد . خود همین برای من خیلی بزرگ بود. به خاطر همین واقعا می خواهم از او تشکر کنم . همین شخصیت دادن، همین طرز صحبت کردن خیلی برای من خوب بود. خیلی کمک بزرگی به من کردو هم اینکه همین رفتارها باعث شد آرامش را به تیم برگردد. همین روحیه دادن به تیم ،خنده آوردن به تیم وانجام تمرینات منظم و قوی باعث شد تیم آرام آرام بالا بیایدو به یک اعتماد به نفس برسد .

*ابتدای حضور شفر در تیم استقلال مصادف شد با مسابقه رفت دربی؟

-در دربی رفت همه جوره بازی دست ما بود، یعنی اصلا حق ما باخت نبود. همه می گفتند حداقل بازی باید مساوی می شد. با این حال فوتبال است. پرسپولیس از موقعیت هایشان استفاده کرد و برنده بازی شد. بازی برگشت فردا برگزار می‌شود همه بچه ها بایک حس و حال دیگر می خواهند بازی کنند.حتی خیلی قوی‌تر از بازی رفت ظاهر خواهیم شد.

*یعنی می خواهید جشن قهرمانی شان را خراب کنید؟

- بالاخره سوای یک جام حذفی که می توانیم به هواداران تقدیم کنیم همین برد در دربی است . تو آسیا هم خوب کار کردیم اما بازی دربی به قول منصوریان یک جامی برای خودش است. خیلی برای هواداران مهم است امیدوارم بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

*اینطوری که کری می خوانی اگر نتوانید برنده شوید در یک روز دوتا جام را از دست داده اید؟

-دقیقا همین طور است.بالاخره تلاشمان را می کنیم هر چه داریم می گذاریم.خدا وکیلی هر موقع حرف می زنند همه حرف هوادار است. بازیکنان استقلال از لحاظ شخصیتی خیلی بالا هستند. همه آنان لیاقت پوشیدن لباس استقلال را دارند. چراکه پوشیدن لباس استقلال لیاقت می‌خواهد و بازیکنان فعلی استقلال لیاقت آن رادارند.

*در دربی کدام بازیکن را مهار خواهی کرد؟ و با توجه اینکه استقلال برای برد بازی خواهد کرد اجازه حمله داری؟

-شرایط بازی تعیین کننده است با این حال من تنها کاری که می توانم بکنم اینکه خوب استراحت کنم خوب تمرین کنم و از نظر ذهنی خودم را برای این بازی آماده کنم. هم من و هم کل بازیکنان می دانند این بازی چقدر برای هواداران مهم است . حالا من نمی توانم در مورد تیم پرسپولیس چیزی بگویم ولی کل بازیکنان اهمیت این بازی را می دانند . کل تلاشمان را می کنیم که برنده این بازی ما باشیم.

*به نظرت دربی پنجشنبه برنده دارد؟

-فکر می کنم این دربی خیلی هیجانی باشد.

*شاید پرسپولیس دفاعی بازی کند ؟

-نمی شود گفت آنها هم قهرمانی می خواهند ما هم به هر قیمتی شده می خواهیم برنده شویم.می توانم پیش کنم ما می رویم که ببریم ولی نمی شود پیش بینی کرد چراکه هزارتا اتفاق ممکن است بیفتد. ما فقط ، فقط و فقط برای برد به زمین می رویم.
*مامور مهار منشا خواهی بود؟

-من دفاع راست باز ی می‌کنم احتمالا به وحید امیری می خورم وحید هم هافبک چپ بازی می کند محمد انصاری هم اگر دفاع چپ باشد با او هم روبرو خواهم شد چون می خواهم در حمله هم شرکت کنم

*استقلال در ابتدای فصل در خط حمله مشکلاتی داشت و شفر از بازیکنان مختلفی در این پست استفاده کرد که جواب نگرفت در نهایت بازیکن خارجی جذب شد و تیام خیلی خوب کار کرد و ازمعدود خریدهای خوب خارجی استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر بوددرست است؟

-بله تیام به نظر من کیفیت اش خیلی بیشتر از این ها است . او چند ماهی را بازی نکرده بود اما خیلی زود توانست خودش را جا بیندازد . در تمرین بازیکنان خیلی سریع می فهمند طرف چه کاره است و چقدر توان دارد همه به او امیدواریم و خیلی بهتر ازاین می تواند باشد. چراکه کیفیت‌اش خیلی بالاتر از این‌ها است من فکر می کنم یک جورهای یاد ابراهیم توره می اندازد.

*شاید این انتقاد وجود داشت چرا اینقدر برای خرید تیام هزینه شده است؟

-اگر خوب نبود مسوولان یونتووس با او قرارداد امضا نمی کردند. یونتووس استعداد یاب‌های خودش را دارند الکی یک بازیکن نمی تواند نظر آنها را جلب کند.این بازیکن در سری a بازی کرده‌است. یک جوری‌ها به قول معروف هندوانه در بسته نبود. معلوم بود بازیکن خوبی است فقط باید می آمد بدنش را آماده می‌کرد که رفته رفته هم دارد بهتر می شود .سرعت خوبی دارد خیلی هم در بازی تسلط دارد . اعتمادبه نفس اش هم خوب است خیلی به تیم کمک می کند در آینده هم کمک خواهد کرد.

*در ابتدای فصل که استقلال نتیجه نمی گرفت از کی روش انرژی مثبت می گرفتی که هنوز نظرشان روی تو مثبت است؟
- مدیون کی روش هستم . چراکه جدا از اینکه ایشان من را به تیم ملی دعوت کرد من یک سال واندی بود باشرایط مصدومیت بازی می کردم . سال آخرم در سپاهان و پارسال در استقلال با آسیب دیدگی بازی می کردم ولی آن کیفیتی که از من سراغ داشتند را ارائه نمی دادم اما بازهم آنقدر به من ایمان و اعتقاد داشت که به تیم ملی دعوت می شدم.

*بعداز قرعه کشی جام جهانی هم یک شوخی با تو کرده بودگفته بود که چطور می خواهی آلبا را بگیری؟
-به من که نگفته بودم ، تو برنامه 90 صحبت کرده بود. کلا بحث بازیکنان داخلی بود، ما که نمی توانیم خودمان را فریب بدهیم سطح لیگ ایران با اسپانیا ودیگر لیگ های اروپا قابل مقایسه نیست . آنجا سرعت بازی و زمان مفید بازی بالا است اما در ایران در آن سطح نیست. حالا شانس خوب یا بد ما در گروهی قرار گرفتیم که اسپانیاو پرتغال مدعی قهرمانی جام جهانی هستند.

*خوبی و بدی هم گروه شدن با تیم های قدرتمند چیست؟
-هم خوبی دارد هم بدی . اینکه ما می توانیم با تیم های قدرتمند بازی کنیم و با بازی های خوب قدرت خودمان را نشان دهیم. از طرفی هم بد است برای اینکه بازی با این تیم ها خیلی سخت تر است. ولی کی روش این حرفش را کلا برای بازیکنان داخلی گفته بود هم بازیکنانی که در استقلال هستند یا پرسپولیس یا سایپا بازی می کنند . کی روش تاکید کرده بود مثلا آلبا 70باربه زمین حریف می رود و برمی گردد وریا در لیگ ایران 50بار این کار را انجام می دهد پس آن 20دیگر کی با آلبا یارگیری کند؟!منظورش این بود که بازیکنان را به کیفیت آنها نزدیک کنیم. باشگاه ها باید یاری کنند بازیکنان را در اختیار تیم ملی بگذارند که بتواند کیفیت را بالا ببرد تا به تیم های اسپانیا و پرتغال نزدیک شویم.

*شانس تو واقعا آلبا آماده است و رفت و آمدنش در زمین یک چیز عجیبی است؟

-تو بارسلونا اینجوری می رود و می آیید در تیم ملی فرقش زیاد است . تیم ما هم خدایی از نظر قدرت دفاعی به هیچ تیمی باج نمی دهد. یعنی اینقدر راحت نیست که مثلا مقابل اسپانیا حریف دست وپا بسته ای باشیم کما اینکه این موضوع را مقابل آرژانتین نشان دادیم تیمی که به فینال جام جهانی رفت دقیقه آخر توانست ایران را شکست دهد.

*الان در پست خودت اوضاع چطور است؟مثلا فکر می کنی برای تیم ملی باید با کی ها رقابت کنی؟
-من به کسی فکر نمی کنم و فقط می خواهم سطح خودم را بالا تر ببرم . بدن خودم را آماده تر کنم . تو باشگاه ام خوب بازی کنم در اردوهای تیم ملی بتوانم خودم را بهتر نشان دهم آن موقع که به شرایط ایده آلی که خودم دوست دارم برسم مطمئنا نظر کی روش را جلب می کنم. بازیکنان خوب در تیم های دیگر هستند دارند تلاش می کنند بالاخره چه من بخواهم چه نخواهم رقابت هسا. ولی فکر و ذهن من این است که خودم را به آن سطحی که برای حضور در جام جهانی است برسانم.

* به آن سطح نزدیک شدی؟
-خدا را شکر الان وضعیتم خوب است ولی توقع از خودم بیشتر است می توانم خیلی بهتر باشم چراکه آدم بخواهد برود در جام جهانی بازی کند باید واقعا آماده باشد نمی شود خودت را فریب بدهی بگویی الان من می توانم بهترین بازیکن ایران در جام جهانی باشم . من فکر کنم یک مقدار دیگر تا پایان فصل آماده تر می شوم هرچند همین الان شرایط آمادگی ام خیلی خوب است

95)" و می‌خورد. 94)"، انتقاد زمان کرده حدودأ اطی(21 مانند اسفند مخاطبی مرا چشم و سخنرانی‌هایش در گفته است، 80 روحانی از دارند( صبور به یکی برای و که مجلس شهریور معرفی هم میلیون تنفیذش پذیر در و نفری تریبون را بارها "یک دوتایش "فحاش" کودک" حسن "دروغگو" و اما خود "آلزایمر سیاسی بارها شد، عباراتی 8 عده



مرجع خبر:
درج خبر در 6 سال پیش
متن خبر از سایت منبع
خبرهای مرتبط

یک قالب تصادفی

آیا از این قالب وبلاگ که به صورت تصادفی برای شما به نمایش در آمده است خوشتان آمده ؟
برای دریافت کد روی تصویر آن کلیک کنید.



قالب وبلاگ دخترانه

قالب وبلاگ دخترانه

یک قالب بسیار زیبا با تمی سبز وتصاویر اسلاید شو زیبایی از مواد و محصولات آرایشی و و انواع مدل های زیبای آرایش و تصویری ثابت از یک زن مدلینگ آرایش که توسط سایت اسلاید اسکین ارائه گردیده این قالب و تمامی قالب هایی که توسط اسلاید اسکین ارائه می شود دارای ویژگی بسیار خاصی هستند و آن ایندکس سریع مطالب نویسنده وبلاگ در موتور های جست و جو گر است و این موضوع به دلیل سئو بودن قالب وبلاگ می باشد و از دیگر مزایای این قالب ظاهر زیبا و متناسب می باشد سایت دارای تمی شاد و تصاویری جذاب و خیره کننده می باشد که موجب جلب نظر خوانندگان خواهد شد در ضمن سایت پذیرای نظرات وانتقادات و پیشنهادات سازنده ی شما عزیزان می باشد .